10 feb. 2012

Fredagsmys


Jag och barnen har haft fredagsmys med popcorn och salta pinnar. Och ytterligare galenbilder blev producerade :) Tanken var att hela familjen skulle åka till Vilhelmina och Micke skulle sedan åka vidare upp till fjället för skoterkörning. I onsdags när Karl blev dålig ställde jag dock in mig på en gång att stanna hemma. Nu blev det ju aldrig något av sjukdomen utan vi hade ju kunnat åka eftersom Karl varit i skolan idag. Men när jag väl bestämt mig i onsdags så kändes det så oerhört skönt att bara vara hemma i helgen och inte göra så mycket alls. Ja, några kartonger ska väl bli packade, Karl ska på kalas och så ev. blir det en tur till skridskoplanen men annars så ska vi bara ta det lugnt. Micke åkte iväg för det finns inte mycket som stoppar honom när det gäller skoterkörning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar