10 feb. 2012

Yihoo!!!

Fick idag besked om att mitt examensarbete är godkänt. Jag fick ett G+ vilket jag är oerhört nöjd med. Nu är jag alltså klar speciallärare och ska bara vänta på examensbeviset innan jag ansöker om lärarlegitimation för både min grundskollärareutbildning och min speciallärarutbildning. Ett och ett halvt år har gått väldigt fort när man så här i efterhand tänker och känner efter men när man var mitt i allt så kändes det så oerhört jobbigt emellanåt, särskilt den sista terminen fastän jag jobbade mindre.

Nu har jag lovat Micke att inte plugga mer på heltid och arbeta samtidigt däremot kan det tänkas bli någon kurs i framtiden då jag redan innan speciallärarutbildningen sett några intressanta alternativ. Men det blir inte inom den närmaste framtiden. Nu är jag oerhört trött på att prestera så nu får det gå iallafall den här terminen med bara jobb. Dessutom har vi ju så mycket annat spännande att se framemot i vår, vårt hus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar