10 juni 2013

Veckans instagram

Jag och Nora myser hemma en av VAB-dagarna när det var vattkoppor i huset.

Världens sötaste bebis, eller hur? Kompletterade Noras första år bok och försökte komma ihåg en massa saker men det är ju inte så lätt eftersom det är 5 år sedan :) Det hela började med att jag skulle se om jag skrivit upp när hon sa sina första ord (inför logopedbesök) men sådan tur hade jag inte. Hittade dock en massa annat intressant och kunde även fylla i lite så att nu är den nästan klar.

Mormorssaft är verkligen sommar!

Nora hjälper till och bakar. Vi fick upp ångan och gjorde fem sorters kakor. Här på bilden är det mumsmums som vispas.

Sovmorgon är ju hur skönt som helst. Jag är verkligen inte morgonpigg utan älskar att ligga kvar i sängen och dra mig. Tur att det snart är semester och ledigt varje dag!

Nora anordnande ett litet lotteri och jag drog en vinstlott (VIDS stod det). Priset var detta läckra halsband.

I fredags var vi barnvakt till mina goa syskonbarn. Efter en tur på stan, middag på McDonalds, studsmattehoppning och bad i poolen blev det sedvanligt fredagsmys med popcorn.

Tävlade om den här fina kudden från Isaform. Kudden heter Berg så jag tyckte att den skulle passa bra hemma hos familjen Berg. Tyvärr blev den inte min men den får stå på önskelistan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar