24 maj 2011

Picknick

I kväll har jag och barnen varit på picknick i en lekpark med alla barn, föräldrar och fröknar från dagis. Vi som har barn som slutar (börjar förskoleklass) anordnar och det var riktigt trevligt. Det blev dock lite stressigt eftersom jag har varit i Umeå igår och idag. Satte mig på bussen kl 14 och kom fram 16. Hämtade barnen och så en snabb middag på Coops restaurang (Karls val) och sedan fikapackning och färd upp till lekparken på Falkträsket. Barnen lekte och hade superkul och jag hann prata med lite olika föräldrar. Alltid lika kul att lära känna barnens kompisars föräldrar lite mer. Hemma igen somnade barnen rätt så snabbt. En intensiv dag för oss alla. Jag ska nu bara ladda om innan det är dags att åka till Umeå igen tidigt imorgonbitti. Sista dagarna innan den här terminen är slut och det känns helt fantastiskt. Tänk att jag klarat ett helt år (bara en uppgift obedömd)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar