28 maj 2013

Veckans instagram

Tänkte låta det vara lite olika teman för varje dag här på bloggen. Ett kommer att vara bilder som jag lagt ut på Instagram under veckan som gått. Där uppdaterar jag lite nu och då och eftersom det har med livet hos familjen Berg att göra så tänkte jag att det är bra att det dokumenteras här i bloggen. Bloggen fungerar ju lite som en dagbok så det är roligt att kunna gå tillbaka till senare.

För ungefär två veckor sedan fick Karl vattkoppor. Den här bilden är när de börjat torka in och han började vara lite piggare. Det blev en vecka hemma och nu väntar vi på att Nora också ska få det. Vi hoppas att det går lika smidigt för henne!

Värmen har kommit och i helgen blev det frukost ute. Vi lyfte ut bordet och stolarna på gräsmattan så att vi fick lite sol på oss. Härligt!

I söndags var det morsdag och den här fina väskan/påsen stod på min önskelista. Och vilken tur jag hade att den blev min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar