8 mars 2013

Att roa sig

När man åker 28 mil buss så måste man roa sig på något sätt och ett av dem är att fixa med bilder. Först gjorde jag en på Karl och då ville han väldigt gärna göra en bild på mig också. Så här blev resultaten:

En godisätande Karl poserar. Den blå gubben i mitten har Karl valt. Han tyckte den passade. Jag hade nog skippat den men han insisterade så den blev kvar.

Jag sa till Karl att jag tyckte denna ram var lite julig men han tyckte att den passade bra. Ja, smaken är som baken helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Kul att titta in här igen! Har äntligen gjort bort mina första utvecklingssamtal och varit så nervös, spänd och tyngd av allt kringjobb inför det, men nu lättar det något så jag kom på att det ju finns intressanta bloggar att kolla in! :) (Orkar inte fixa till rekordlånga meningen...;) ) Fina bilder du lagt upp! Hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera