20 juni 2012

Borta bra men hemma bäst

Jag har haft helt fantastiska dagar i Bålsta. Allt har arrangerats jättebra och jag är verkligen nöjd och glad över att jag åkte. Rekommenderar detta för alla andra som är lärare (och medlem i Lärarförbundet). Passar verkligen för alla. Jag har fått en massa inspiration och idéer inför hösten. Nu ska jag bara vila upp mig lite, alltså ha lite semester, först. För er som är intresserade så finns de flesta föreläsningarna inspelade och de kommer man åt via www.larardagarna.se


Maten har varit underbart god och från det egna bageriet kunde man köpa med sig lite godsaker hem. Det blev två påsar chokladte, en med vit choklad och en med mjölkchoklad samt Aronsborgslimpa. Mums! Choklad är lite av en specialité för Aronsborg och vi har fått smaka litegrann under dessa tre dagar bland annat väldigt goda tryfflar/praliner men även chokladlimpa och chokladmüsli.

Jag är nu hemma med mina tre älsklingar vilket också känns helt underbart. Möttes av två små sötungar i dörren. Hann pussas och kramas en liten stund med dem innan det var läggdags. Nu ser vi framemot många fina dagar tillsammans för nu har vi SOMMARLOV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar