21 maj 2012

Ordning och reda

Förra veckan fixade jag och Nora lite ordning och reda på våra smycken.
En nöjd tjej som visar upp några av sina smycken
Nora köpte ett våningsfat för ett tag sedan på Åhléns och eftersom hon redan har ett till sina kakor (lek) så passar detta bra att använda som smyckeförvaring. Så nu står den inne på toan och det är lätt att hitta ett smycke istället för att leta i en necessär där allt ligger blandat. Överst ligger ringar, på andra våningen halsband och längst ner ligger armband av alla de slag. Extra nöjd blev lillflickan av att mamman rensade ut lite gamla smycken som hon fick ta över.

Smart förvaring av smycken från Exerro
Det var ett bra tag sedan jag inhandlade denna smarta smyckeförvaring men inte förrän nu har jag tagit tag i att sortera upp alla mina halsband, armband och örhängen. Extra smart är att man kan rulla ihop den och ta med så att man alltid har sina smycken med och man slipper välja innan man åker iväg. Syster Hanna har en så jag vet redan att den är bra. När den dök upp på Campadre så slog jag till efter ett tips av Sara.

1 kommentar:

  1. Jag har fortfarande inte tagit tag i att sortera upp alla min smycken, men NÄR jag väl tar tag i det så har jag ju iaf bra förvaring ;)

    SvaraRadera