4 maj 2012

Nya prylar

Den senaste veckan har några nya saker fått flytta in hemma hos oss:
 Bland annat de här fina ljuslyktorna helt i Emma-stil. Hittade dem på Timarii när vi var till Haparanda förra helgen. Tur att jag har en snäll mamma och pappa som så "frivilligt" gav mig dessa!
Det här fina kakfatet kunde jag inte låta bli när jag såg det. Svängde in på Bibo när jag var på väg hem från jobbet och hittade en massa fina saker. Det blir nog ett nytt besök på denna affär inom en snar framtid. En perfekt presentaffär!
 Den här pallen fyndade jag genom en Blocket-annons. Egentligen var det ett bord med två bänkar som var till salu men jag såg denna pall i bakgrunden på fotot och kunde inte låta bli att fråga när jag ringde. Fick allt till ett mycket bra pris dessutom!
Den röda skålen och tillbringaren har mamma och syster Fannie köpt till mig. De är i plast och passar perfekt hemma hos oss. De blir bra att ha ute på altanen i sommar. Har ikväll använt skålen som chipsskål och det fungerade utmärkt.
Den vita krukan hittade jag på en loppis i tisdags. 
Jag, mamma och småtjejerna (Nora och Svea) trängdes med en massa andra människor. 
Krukan blev min för en femma och förutom den så blev det några klädesplagg till Nora, en bandyklubba, några böcker och ett par skridskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar