26 mars 2012

Skor, skor och skor

Har hittat lite skor som jag blev sugen på. Förra veckan öppnade Skopunkten här i Skellefteå och de har ju en hel del skor till ett rätt så bra pris. Kanske inte världens bästa kvalité men man kan ju däremot byta ut dem oftare :)


De här skorna var verkligen fina och skulle passa mig perfekt. Hittade även dessa skor:

Men dock var klacken i högsta laget, 11 cm, vilket är lite för högt för mig. Jag skulle inte kunna gå många meter i dem så fastän de var tokfina får jag nog avstå. Däremot skulle dessa kanske vara lite bättre:
Jag gillar den blåa färgen.

Vi var in i butiken i lördags och Nora hittade också ett par skor. Hon gillar nog skor lika mycket som sin mor :) Jag har ju lovat henne ett par rosa Converse-kopior i sommar och dessa föll lilla fröken i smaken:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar