13 feb. 2012

Testar att schemalägga ett inlägg

Har sett att man kan bestämma tid för när inlägg ska publiceras på bloggen men har inte haft någon aning om hur det fungerar. Nu har jag googlat lite så jag måste testa och se om det fungerar. Det här inlägget skriver jag nu på söndagkväll men tänkte testa att publicera det imorgon, måndag.

Om det fungerar så ska detta inlägg visas måndagmorgon så då får jag väl säga Godmorgon! om det är någon som är inne på en gång och läser.

För att inte inlägget ska bli allt för tråkigt så bjuder jag på en av mina favoritbilder. Blev påmind om vår lille rumpnisse när jag hittade kläderna bland utklädningskläderna när jag flyttpackade dem. Visst är han för god vår lille kille? Bilden är från hösten 2006 när Karl hade börjat förskolan och det skulle vara maskerad med Astrid Lindgren-tema. Det fanns ju en hel del andra figurer att välja på men vi tyckte att han påminde om en liten rumpnisse med sitt yviga hår och knappa språk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar