19 okt. 2011

För mycket att tänka på?

På jobbet igår upptäckte jag en liten miss som jag gjort. Jag har lyckats lägga teckningar i fel kuvert. I det kuvert som ska skickas till vår vänskola i Kenya ligger trafikteckningar och i kuvertet till trafikkalender ligger Kenya-teckningar. Det hade ju inte varit någon fara i sig men nu så hade jag hunnit posta kuvertet till trafikkalendern vilket resulterat i att jag alltså skickat Kenya-teckningarna till fel ställe. Jag fick ringa upp trafikkalendern och en snäll människa där har letat åt vårt kuvert och kommer nu att returnera det till oss så att allt till slut kommer på rätt ställe. Det var ju bra tur att jag upptäckte misstaget för annars så hade de nog blivit lite fundersamma i Kenya, en massa teckningar med svensk text om att köra försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar