19 juni 2011

Snart sommarlov

Nu har sista riktiga arbetsveckan avverkats och snart blir det sommarlov. Jag ska bara fixa lite småsaker som att komma på vad mitt examensarbete ska handla om, låna lite litteratur, fixa en matteverkstad och städa av mitt ena skrivbord klart. Det är nu klart att jag till hösten kommer att arbeta i klass F-1 på Bruksskolan. Det känns skönt att det äntligen är klart även om det innebär ytterligare en intensiv höst. Jag kommer dock att bara arbeta 50% så jag hoppas att det ska kännas bättre samt att jag inte behöver åka mellan två olika skolor.

Idag har varit en intensiv dag för Karl. Klockan 10 var det inskrivning på fotbollsskolan som han kommer att gå denna vecka. Direkt efter (klockan 14) var det dags för aktivitet nr 2 för dagen, kalas och bästa kompisen Johannes. Trots detta ståhej eller kanske på grund av detta så hade killen svårt att sova när det var läggdags. Imorgon blir det nästan lika intensivt. Först utvecklingssamtal på förskolan, i och för sig för oss föräldrar, sedan lite förskoletid innan det är dags att spela fotboll igen.

Sedan laddar vi för midsommar. Det kommer att bli fullt hus här hemma. Känns jättekul att det är fler än vi som vill fira midsommar i Skellefteå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar