30 juni 2010

Äntligen!

Efter några månaders (nästan ett år) scrappingtorka har jag tagit mig tid att pyssla. Dock endast med hjälp av datorn. Längtar till jag orkar plocka fram allt det "riktiga" pysslet. Några bilder som jag åstadkommit de senaste dagarn finns upplagda på www.pysselemma.blogspot.com (länk finns till höger också). Har även pysslat med lite kort men de läggs upp lite senare eftersom det är kul om mottagaren får se det först :-).

Lite tråkiga nyheter är att Nora fått eventuell öroninflammation. Hon har haft feber sedan i fredags. Vi trodde det höll på att vända eftersom febern sjönk igår men idag på eftermiddagen blev hon hängig igen och jag ringde och kollade. Vi fick åka till vårdcentralen och doktorn kunde se en liten rodnad på ena örat plus att hon hade 39,9 i temp (hon har haft upp till 41 grader i helgen). Hon har dock inte klagat särskilt mycket på att ha ont men vi hoppas nu att det är det som felet så att penicillinet gör susen och vår goa och glada flicka får orken tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar